• Wpisów: 3
  • Średnio co: 44 dni
  • Ostatni wpis: 29 dni temu, 19:59
  • Licznik odwiedzin: 531 / 177 dni
 
dieta4you
 
Kilka cennych porad odnośnie odchudzania.

1. Pierwsza zasada kalorii: każdy funt odpowiada 3500 kaloriom, więc dzienny deficyt 500 kalorii może doprowadzić do utraty wagi w ilości 1 funta tygodniowo, a 1 funt to prawie 0,5kg.

2. Uważaj na cukier: Twój organizm przetwarza węglowodany inaczej niż tłuszcze i białka. Podczas gdy tłuszcze i białka są przetwarzane wolniej i dają poczucie sytości, które trwa dłużej, węglowodany starczają na krócej i szybciej stajemy się głodni.

3. Pomijanie posiłków - jeśli opuszczasz posiłki w ciągu dnia, często prowadzi to do podjadania później w nocy.

4. Dieta i ćwiczenia: Jeśli już zmniejszyłeś/aś liczbę kalorii do 1200/1500 dziennie, zamiast nadal starać się zmniejszyć ilość kalorii, lepiej spróbować zwiększyć wydatek kaloryczny. Ćwiczenia sprawią, że poczujesz się lepiej i ułatwią spanie w nocy.

5. Wszystko jest lepsze niż nic: jeśli nie możesz zrobić dużych rzeczy, zacznij od małych lub tych najmniejszych. Lepiej zrobić cokolwiek niż nic.

Utrata i utrzymanie niskiej wagi to nie tylko dieta i ćwiczenia fizyczne, to kompletna zmiana stylu życia. Zmiany stylu życia i nawyków nie zdarzają się jednak w ciągu jednego dnia, dopiero utrwalone zmiany przyniosą trwałe rezultaty.

To tylko kilka wybranych porad. Dużo więcej znajdziesz klikając w poniższy odnośnik.
wpis24.pl/Dieta-porady/



odchudzanie.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  • awatar
     
     
    gość
    Liczenie kalorii ? Prowadzi tylko do irytacji jeśli to jest sposób na odchudzanie to nigdy nie zgubić kg! Szkoda czasu na takie bzdury!
     
  • awatar
     
     
    gość
    To jest właśnie to czego szukam. Nawet nie wiecie jak ciężko jest się odchudzać, kiedy brak kasy na dietę pudełkową a jednocześnie brak ochoty do ćwiczeń.